czwartek, 7 marca 2013

Może najpierw powiem dlaczego...

Witajcie!
Mam dziś ogromną tremę... Zaczynam pisać mojego pierwszego bloga! Inspiracją są niezliczone rozmowy z przewspaniałymi kobietami, z którymi codziennie spotykam się w mojej pracy. To za ich namowami zdecydowałam się pisać o tym wszystkim, co kobiety interesuje i sprawia, że życie jest piękne. Będą kosmetyki, aktywność fizyczna, zdrowe jedzenie oraz piękne ciuchy, buty i dodatki. Jednym słowem wszystko, co lubią kobiety.

 
Jestem zdecydowanie typem optymisty! I często tym zarażam! Nie oznacza to jednak, że nie mam gorszych dni i podłych humorków. Ale mam za to sposoby, by skutecznie się ich pozbyć. Zakładam wtedy buty do biegania, zabieram psa i ruszamy w trasę, dając sobie niezły wycisk. Albo piekę chleb
i tulę moje córki! Najwspanialsze perfumy: zapach dziecka i świeżego chleba.
No cóż...Rodzina i przyjaciele kibicują, a pomysły w główce kipią. Jestem ogromnie podekscytowana. Mam nadzieję, że będziecie tu zaglądać często
i uczestniczyć w moim wirtualnym świecie.
Hmmmm... No to zaczynamy!
 

5 komentarzy:

  1. Pięknie, pięknie... będę zaglądał codziennie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nooooo uwielbiam czytać różne blogi, ale na ten będę zaglądać najczęściej, bo lubię Twoje porady:) Nawilżacz powietrza działa cuda:)Życzę powodzenia i wytrwałości w pisaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki Kasiu! Mam nadzieję, że podołam. Cieszę się, że nawilżacz działa :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie opisane-będę zaglądała tutaj z pewnością bardzo często.A Jogiego i tak będę pasła,tak jak się pasie owce na hali-jak wróci do swojego "dosiebiska" to będzie grubaśny:)Chętnie spotkam się z babką braficiarką (czy jakoś tak:)).
    I poproszę o przepis na maluśkie pierożki raviolki ze szpinakiem.
    I o zdjęcie Jogiego -(Jogi to pies z psiego Domu dziecka...)
    Ucałowania

    OdpowiedzUsuń
  5. Od dzisiaj zaglądam codziennie! Szczególnie jak są tak fajne posty! Uważam, że jest to blog, który może kandydować na BLOGA ROKU!

    OdpowiedzUsuń